פשוט מאד! ראית נעל שאהבת? עכשיו כל מה שצריך זה לבחור צבע ומידה וללחוץ על "הוספה לסל". ניתן לצפות במוצרים שהוספת לסל או לפנות ישירות לקופה באמצעות אייקון השקית, שנמצא בחלק העליון של האתר.
פשוט מאד! ראית נעל שאהבת? עכשיו כל מה שצריך זה לבחור צבע ומידה וללחוץ על "הוספה לסל". ניתן לצפות במוצרים שהוספת לסל או לפנות ישירות לקופה באמצעות אייקון השקית, שנמצא בחלק העליון של האתר.
המידות המוצגות באתר הן מידות אירופאיות סטנדרטיות (ממש כמו בחנות נעליים רגילה). אנחנו נעדכן במידת האפשר האם הגודל תואם למידה הסטנדרטית (True to size) ונמליץ לך איזו מידה לקחת ביחס למידה הרגילה שלך.
קיבלת את הנעליים והמידה לא טובה? אין בעיה, אנחנו נחליף לך את הנעליים בקלות באמצעות שירות ההחלפות שלנו – כל המידע בעמוד משלוחים והחזרות.
בעמוד המוצר ישנו כפתור שנקרא "יש בחנות?".
לחיצה עליו תפתח חלונית ובה יש לבחור את המידה הרצויה, ולאחר מכן תוצג רשימת הסניפים בהם המידה נמצאת במלאי (נכון לאותו הרגע).
מה הלאה? אם בא לך לשריין את המידה ולהגיע לסניף, אפשר לפנות לשירות הלקוחות דרך הוואטסאפ 03-5621235, לכתוב את כל הפרטים – דגם, מידה וסניף רלוונטי והסניף ייצור קשר לבצע חיוב ולתאם איסוף מהחנות.
כן, אנחנו שומרים על רמת מחירים זהה בכל הרשת, בכדי לאפשר לך לבחור בדרך הנוחה בשבילך לרכישת הנעליים – באתר או בחנויות.
אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי ליהנות מתהליך קנייה מהיר יותר – במהלך ההרשמה נבקש ממך מספר פרטים מזהים, שישמרו במערכת גם לקניות הבאות (אל דאגה, לא נעביר אותם לאף אחד). כמו כן, רק משתמשים רשומים יכולים להצטרף למועדון שלנו ולקבל 7% הנחה בכל רכישה.
בכדי להירשם לאתר בפעם הראשונה יש ללחוץ על "התחברות" בחלק העליון של המסך. בחלונית שתפתח יש לגשת ללשונית "פעם ראשונה?", שם ניתן להירשם למועדון הלקוחות שלנו עם שם, ת.זהות, סיסמה ופרטים אישיים.
לא הסתדרת? הנה הדרכה לביצוע הרשמה לאתר ולמועדון במחשב לחץ/י כאן. להדרכה איך נרשמים לאתר ולמועדון בנייד לחץ/י כאן.
לא, אין חובה להירשם לאתר כדי לקנות אצלנו, ניתן לבחור בתהליך ההרשמה ב"המשך כאורח/ת" כדי להמשיך בקנייה ללא הרשמה.
בכל מקרה, אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי ליהנות מתהליך קנייה מהיר יותר – במהלך ההרשמה נבקש ממך מספר פרטים מזהים, שישמרו במערכת גם לקניות הבאות (אל דאגה, לא נעביר אותם לאף אחד). כמו כן, רק משתמשים רשומים יכולים להצטרף למועדון שלנו ולקבל 7% הנחה בכל רכישה.
רוצה לדעת איך נרשמים לאתר? הנה הדרכה קצרה >>
ככל הנראה הפריט אזל מהמלאי ולכן תופיע על התמונה שלו תווית "אזל המלאי". במצב זה יש לשער כי הפריט אזל מכל הרשת אבל אפשר לנסות שוב מאוחר יותר.
לאחר סיום הרכישה יופיע מסך אישור עם מספר ההזמנה שלך ובמקביל ישלח אליך מייל אוטומטי עם אישור פרטי ההזמנה. אנחנו ממליצים לך לעבור על ההזמנה ולוודא שכל הפרטים נכונים – הטלפון שלך, הכתובת ופרטי ההזמנה.
בנוסף, ניתן לראות את כל הרכישות שביצעת באתר תחת "החשבון שלי".
לא קיבלת אישור הזמנה או מייל? יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו, שפועל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00, בוואטסאפ 03-5621235 כמו כן, ניתן לשלוח לנו הודעה למייל: contact@shoofra.co.il.
הזמנתך עלולה שלא להתבצע אם בדיוק אזל המוצר או אחד המוצרים שבחרת מהמלאי. במקרים אלו מומלץ לחזור אל סל הקניות, בו ניתן יהיה לראות איזה מהמוצרים אזל ולנסות שנית במידת הצורך.
כמו כן, יופיע לך מספר הזמנה איתו ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו במידת הצורך. אנחנו עובדים בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00, בוואטסאפ 03-5621235. כמו כן, ניתן לשלוח לנו הודעה למייל: contact@shoofra.co.il.
שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור לך – אנחנו פועלים בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00, בוואטסאפ 03-5621235. כמו כן, ניתן לשלוח לנו הודעה למייל: contact@shoofra.co.il.
אנחנו מציינים בעמודי המוצר את המרכיבים שלו אבל אם ישנה רגישות ספציפית לחומר מסוים מומלץ לבדוק איתנו – אנחנו נוודא מול היצרן שאין שימוש בו.
באתר שופרא ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות שובר זיכוי (לא שובר מתנה) / גיפטקארד Buyme.
אין אפשרות לרכישה באמצעות Paypal, מזומן, העברה בנקאית או צ'קים.
כמובן! אנחנו מאפשרים תשלומים ללא ריבית לפי הפירוט הבא:
4 תשלומים ברכישה בסכום של עד 1000 ₪ (כולל).
6 תשלומים ברכישה בסכום של 1001 ₪ ומעלה.
החיוב על ההזמנה יתבצע באופן אוטומטי בעת השלמת הרכישה, כאשר בעת אישור ההזמנה נתפסת מסגרת האשראי והחיוב הוא כשההזמנה יוצאת אליך ארוזה ועוברת לחברת המשלוחים או לנקודת האיסוף שנבחרה. השלמת התהליך מותנה באישור חברת האשראי על החיוב, במידה ולא יתקבל אישור תחזיר אותך המערכת לעמוד הקניה ותתקבל הודעת שגיאה.
כן, אתר שופרא מאובטח לחלוטין וכל הפרטים שניתנים לנו על ידך נשארים חסויים ומאובטחים. שלב התשלום ומסירת פרטי האשראי מתבצע בתוך מערכת סליקה חיצונית ומאובטחת במיוחד, המותאמת לתקן PCI העולמי.
לא, אנחנו לא שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלך. הסליקה באתר מבוצעת בעזרת מערכת חיצונית המותאמת לתקן PCI העולמי, בכדי להבטיח קנייה בטוחה וחסויה.
כן! ניתן לממש שוברי זיכוי או הטבות בעמוד הקופה באתר באופן פשוט וקל.
יש להקליד מספר שובר וסכום מדויק, כולל ספרות אחרי הנקודה. בהחזרת מוצר – בגין שובר, יינתן זיכוי למימוש בשופרא ולא החזר כספי. מצורפת הדרכה.
*בינתיים, לא ניתן לממש שוברי מתנה.
לא הסתדרת? שירות הלקוחות שלנו פועל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00, בוואטסאפ 03-5621235
מועדון החברים של שופרא מקנה לך הטבות כל השנה – או הנחה של 7% ברכישת נעליים ותיקים או מבצעים יעודיים לחברים בלבד (ההנחות עצמן יכולות להשתנות בכפוף לתנאי המבצע. בתקופת סייל, הנחת המועדון 7% ניתנת על יתרת הסכום לאחר הנחת הסייל).
רוצה להצטרף? הנה הדרכה להצטרפות למועדון.
ההצטרפות למועדון של שופרא היא ללא עלות! לאחר סיום ההרשמה לאתר נציע לך להצטרף למועדון ונבקש ממך מספר פרטים אישיים הנדרשים לצירופך.
כמו כן, ניתן להצטרף למועדון גם בחנויות שלנו, בעת רכישת מוצר.
בכדי ליהנות מהנחת המועדון יש להירשם לאתר באמצעות הקלקה על "התחברות" בחלק העליון של המסך (או בעת מילוי הפרטים בתהליך הקניה). לאחר סיום ההרשמה יפתח חלון ובו נבקש ממך מספר פרטים מזהים כדי שנוכל לאתר אותך במערכת. לאחר הרישום הראשוני המערכת תזהה אותך בכל חיבור לאתר וההנחה תינתן לך באופן אוטומטי בעת סיכום התשלום בקופה (שימו לב שבתקופת סייל הנחת המועדון ניתנת על יתרת הסכום לאחר הנחת הסייל).
המערכת לא הצליחה לזהות אותך? אל דאגה, ניתן לבצע רישום חדש למועדון ואנחנו כבר נצליב את הפרטים אצלנו. בכל מקרה, הזכאות להנחה היא כבר מהקניה הראשונה שלך באתר.
רשומים לאתר אבל לא רואים את הנחת המועדון בקופה? כנסו להדרכה קצרה לרישום מהיר למועדון
המשלוחים שלנו מתבצעים תוך 5 ימי עסקים ממועד הרכישה (לא כולל יום ההזמנה, סופי שבוע, ערבי חג וחג).
בעת חגים או מבצעים מיוחדים זמן האספקה עלול להתארך עד 7 ימי עסקים.
בישובים מרוחקים ובישובים מעבר לקו הירוק זמן האספקה עלול להיות מעט ארוך יותר.
ביום הגעת המשלוח תשלח לך הודעת SMS עם טווח השעות בהן צפוי השליח להגיע וניתן יהיה ליצור איתו קשר. השליחים עובדים בימים א'-ה', בשעות 8:00-20:00, לכן מומלץ להזמין את המשלוח למקום בו יהיה נוח לך לקבל אותו בשעות אלו.
איסוף עצמי מסניף תוך 5 ימי עסקים ויש להמתין להודעת SMS מאיתנו ולא להגיע לסניף מיד.
המשלוחים שלנו באתר הם בחינם, לכל רחבי הארץ.
כן, בעת מילוי הפרטים בעמוד הקופה אפשר לבחור באיסוף עצמי מאחד הסניפים שלנו ברחבי הארץ.
החבילה תגיע לסניף תוך 5 ימי עסקים – יש להמתין להודעת SMS מאיתנו ולא להגיע לסניף מיד.
לתשומת לבך, באיסוף עצמי באילת: לאחר בחירת אחד מסניפי אילת בעמוד הקופה, המחיר יתעדכן ויוצג ללא מע"מ | מסירת פרטי האשראי באתר הינה לפיקדון בלבד, החיוב בפועל יתבצע בסניף במזומן או באשראי – לא יתאפשר תשלום טלפוני | שוברי זיכוי ומתנה ניתן לממש במעמד החיוב בסניף ולא באתר | החבילה תישמר למשך שבוע בלבד מרגע קבלת ההודעה.
החלפות יתאפשרו תוך 60 ימים (חודשיים קלנדריים) ממועד קבלת המוצר, בדרכים הבאות:
1. החלפה באחד מסניפי שופרא – לחץ/י כאן לאיתור הסניף הקרוב.
2. החלפה ראשונה של צבע ומידה באמצעות שליח עד הבית, חינם – עצמאית באתר, בעמוד "ההזמנות שלי" באזור האישי. שליח יביא את הזוג החדש ויאסוף ממך את הישן, בתוך 7 ימי עסקים.
– החלפה באתר תתאפשר רק ללקוחות רשומים/ות (לא אורחים/ות).
– הכתובת למשלוח עבור ההחלפה תהיה הכתובת שנמסרה בהזמנה המקורית בלבד.
– החלפה באתר אפשרית פעם אחת להזמנה (ללא הגבלת כמות פריטים).
– ע"פ הוראות משרד הבריאות, לא ניתן להחזיר או להחליף גרביים.
3. החלפת דגם / החלפה שניה ומעלה / מוצר פגום – דרך שירות הלקוחות, יש להכין מראש את מספר ההזמנה (או הטלפון שלך) ושם הדגם הרצוי.
אנחנו מאפשרים החלפה של מוצרים שלא נעשה בהם כל שימוש, בקופסה המקורית ובצירוף חשבונית הקנייה. חשוב למסור את הפריטים עטופים היטב בשקית המשלוח או אחרת. בכל מקרה, אין לשלוח את החבילה החוזרת באמצעות הדואר.
לא הסתדרת? הנה הדרכה לביצוע החלפה באתר לחץ/י כאן>>
שירות הלקוחות שלנו פועל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00 בוואטסאפ 03-5621235
אפשר להחזיר פריטים תוך 14 ימים ממועד קבלתם וליהנות מזיכוי כספי, בדרכים הבאות:
1. החזרה באמצעות אחד מסניפי שופרא – לחץ/י כאן לאיתור הסניף הקרוב.
2. החזרה עצמאית באתר, עם שליח עד הבית, בעלות של ₪20 (ייגבה בעת הזיכוי), בעמוד "ההזמנות שלי" באזור האישי – יש לבחור בפריט להחזרה, לציין את הסיבה ולאשר. אנחנו נזכה אותך תוך 7 ימי עסקים ממועד איסוף החבילה ממך ונשלח לך מייל לאישור.
הזיכוי יתקבל דרך כרטיס האשראי איתו שילמת (אנחנו לא שומרים פרטים, הכל מתבצע דרך חברות האשראי) כמו כן, ההחזרה תתבצע בתנאי התשלום שבחרת (למעט כרטיסי דיירקט / Debit).
אנחנו מאפשרים החזרה של מוצרים שלא נעשה בהם כל שימוש, בקופסה המקורית ובצירוף חשבונית הקנייה (נחייב בתשלום עבור מוצר שחזר אלינו משומש או פגום). חשוב למסור את הפריטים עטופים היטב בשקית המשלוח או אחרת. בכל מקרה, אין לשלוח את החבילה החוזרת באמצעות הדואר.
– הכתובת למשלוח עבור ההחזרה תהיה הכתובת שנמסרה בהזמנה המקורית בלבד.
– אין אפשרות להחזיר פריטים באתר אם יש לך בקשת החלפה / החזרה שכבר בטיפול (יתאפשר בתום התהליך).
– ע"פ הוראות משרד הבריאות, לא ניתן להחזיר או להחליף גרביים.
– אפשר לבצע החלפה והחזרה ביחד עם שליח עד הבית, חינם.
*ברכישה בסניפים אנחנו נותנים החזר כספי על פי תקנות הגנת הצרכן – תוך 2 ימי עסקים מיום הקנייה. מעבר לכך, אפשר להחזיר מוצרים עבור זיכוי לחנויות (תוך 14 ימים ממועד הקנייה).
לא הסתדרת? הנה הדרכה לביצוע החזרה של פריט באתר לחץ/י כאן>>
כן, החזרה באתר אפשרית בטווח של 14 ימים ממועד הגעת השליח.
באמצעות שליח עד הבית, בעלות של ₪20 (ייגבה בעת הזיכוי), בעמוד "ההזמנות שלי" באזור האישי – יש לבחור בפריט להחזרה, לציין את הסיבה ולאשר. אנחנו נזכה אותך תוך 7 ימי עסקים ממועד איסוף החבילה ממך ונשלח לך מייל לאישור.
הזיכוי יתקבל דרך כרטיס האשראי איתו שילמת (אנחנו לא שומרים פרטים, הכל מתבצע דרך חברות האשראי) כמו כן, ההחזרה תתבצע בתנאי התשלום שבחרת (למעט כרטיסי דיירקט / Debit).
אנחנו מאפשרים החלפה של מוצרים שלא נעשה בהם כל שימוש, בקופסה המקורית ובצירוף חשבונית הקנייה (נחייב בתשלום עבור מוצר שחזר אלינו משומש או פגום). חשוב למסור את הפריטים עטופים היטב בשקית המשלוח או אחרת. בכל מקרה, אין לשלוח את החבילה החוזרת באמצעות הדואר.
– החזרה באתר תתאפשר רק ללקוחות רשומים/ות (לא אורחים/ות).
– הכתובת למשלוח עבור ההחזרה תהיה הכתובת שנמסרה בהזמנה המקורית בלבד.
– אין אפשרות להחזיר פריטים באתר אם יש לך בקשת החלפה / החזרה שכבר בטיפול (יתאפשר בתום התהליך).
– אפשר לבצע החלפה והחזרה – יחד באותה הבקשה, עם שליח עד הבית, חינם.
להדרכה איך להחזיר פריט באתר לחץ/י כאן>>
כן, ניתן להחזיר או להחליף מוצרים שנרכשו באתר בכל אחד מהסניפים שלנו ברחבי הארץ, ללא עלות. לחץ/י כאן לאיתור הסניף הקרוב.
יש להביא לסניף את הנעליים באריזה המקורית. אנחנו מאפשרים החזרה או החלפה של מוצרים שלא נעשה בהם כל שימוש, בקופסה המקורית ובצירוף חשבונית הקנייה.
כן, ניתן להחזיר גם מוצרים בסייל, תוך 14 ימים (שבועיים קלנדריים) ממועד קבלת המשלוח.
אנחנו מאפשרים החזרה של מוצרים שלא נעשה בהם כל שימוש, בקופסה המקורית ובצירוף חשבונית הקנייה. ניתן להחזיר פריט באמצעות אחד הסניפים או באמצעות האתר (יש להיכנס לאזור האישי)
לא הסתדרת? הנה הדרכה לביצוע החזרה של פריט באתר לחץ/י כאן>>
יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו, שישמחו לעזור לך – אנחנו פועלים בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00, בוואטסאפ 03-5621235. כמו כן, ניתן לשלוח לנו הודעה למייל: contact@shoofra.co.il.
ביטול העסקה לפני שהפריט יצא מהמחסנים שלנו יזכה אותך במלוא התשלום ששילמת באתר.
ניתן להחזיר מוצר תוך 14 ימים ממועד קבלת המשלוח, באמצעות חברת המשלוחים שלנו (בתוספת 20 ₪ שלא יוחזרו בכל מקרה). החזרה תתאפשר למוצרים שלא נעשה בהם כל שימוש, בקופסה המקורית שלהם ובצירוף חשבונית הקנייה.
אנחנו נזכה אותך תוך 7 ימי עסקים ממועד איסוף החבילה ונשלח לך מייל לאישור.
החזרות אפשר לעשות עצמאית באתר דרך "ההזמנות שלי" באזור האישי, או החזרה באמצעות אחד מסניפי שופרא – לחץ/י כאן לאיתור הסניף הקרוב.
*ברכישה בסניפים אנחנו נותנים החזר כספי על פי תקנות הגנת הצרכן – תוך 2 ימי עסקים מיום הקנייה. מעבר לכך, אפשר להחזיר מוצרים עבור זיכוי לחנויות (תוך 14 ימים ממועד הקנייה).
כביסה או ניקוי בעזרת מגבונים עלולים להרוס את מבנה הנעליים ואת הצורה שלהן בצורה בלתי הפיכה (אפילו לכאלו העשויות מ-100% בד).
לפני ניקוי של נעליים מומלץ להתייעץ עם שירות הלקוחות, בכל אחד מהערוצים הזמינים.
לתשומת לבך: שירות התיקונים שלנו אינו תקף לנעליים שכובסו.
1. על מנת לשמור על הנעליים לאורך זמן, מומלץ להקפיד לאחסן נעליים בארון ייעודי.
לא כדאי להשאיר נעליים חשופות למשך זמן רב לשמש, כאשר גם אחסון במקום רטוב או גשם אינם מומלצים או זמן ממושך בתא המטען של רכב לדוגמא.
2. נעלי זמש – אין לנגב עם מגבון או כל דבר רטוב אחר. ניתן להבריש בעדינות במברשת מיוחדת בלבד.
3. נעלי עור – ניתן להשתמש בחומרי ניקוי ייעודיים כמו ווקס ואחרים, מומלץ להתייעץ איתנו לפני השימוש. אין להרטיב את העור בכל מקרה.
אנחנו מספקים שירות תיקונים על הנעליים, אשר תקף למשך חצי שנה ממועד הקנייה (3 חודשים בעודפים).
את הנעליים אפשר למסור לתיקון בכל אחד מהסניפים שלנו. אנחנו נבדוק ונשלים את הטיפול הדרוש תוך 15 ימי עסקים (החל מיום העסקים הבא).
לתשומת לבך: השירות אינו תקף על נעליים שכובסו.
יש שתי דרכים כדי לקנות כרטיס מתנה לחנויות הרשת:
לתשומת לבך: את הגיפטקארד אפשר לנצל באתר ובחנויות.
למימוש באתר, מלאו את פרטי השובר בעמוד הקופה (אפשר להשתמש גם בכמה שוברים, עקבו אחרי ההוראות בעמוד).
שימו לב: החזרת פריט ששולם באמצעות שובר אפשרית באמצעות זיכוי לשופרא, לא יינתן החזר כספי.
גיפטקארד BuyMe עזריאלי אפשר לממש בחנויות קניוני עזריאלי בלבד.
לבדיקת יתרת הגיפטקארד באתר BuyMe
מימוש בסניפים, על ידי הצגה של הקוד שלו באמצעות SMS, מייל או דף מודפס.
קודם כל – איזה כיף לך!
גיפטקארד שופרא או Buyme תקפים לשימוש באתר ובחנויות הרשת.
שובר Buyme: ניתן למימוש באתר, מלאו את פרטי השובר בעמוד הקופה (אפשר להשתמש גם בכמה שוברים, עקבו אחרי ההוראות בעמוד).
שובר שופרא: באתר ניתן לממש שובר זיכוי או הטבה בלבד ולא שובר מתנה שנרכש בשופרא. במידהו יש בידיך שובר מתנה של שופרא יש לפנות לשירות הלקוחות בוואטסאפ.
שימו לב: החזרת פריט ששולם באמצעות שובר אפשרית באמצעות זיכוי לשופרא, לא יינתן החזר כספי.
גיפטקארד BuyMe עזריאלי אפשר לממש בחנויות קניוני עזריאלי בלבד.
לבדיקת יתרת הגיפטקארד באתר BuyMe
לרשימת הסניפים שלנו.
כביסה או ניקוי בעזרת מגבונים עלולים להרוס את מבנה הנעליים ואת הצורה שלהן בצורה בלתי הפיכה (אפילו לכאלו העשויות מ-100% בד).
לפני ניקוי של נעליים מומלץ להתייעץ עם שירות הלקוחות, בכל אחד מהערוצים הזמינים.
לתשומת לבך: שירות התיקונים שלנו אינו תקף לנעליים שכובסו.
1. על מנת לשמור על הנעליים לאורך זמן, מומלץ להקפיד לאחסן נעליים בארון ייעודי.
לא כדאי להשאיר נעליים חשופות למשך זמן רב לשמש, כאשר גם אחסון במקום רטוב או גשם אינם מומלצים או זמן ממושך בתא המטען של רכב לדוגמא.
2. נעלי זמש – אין לנגב עם מגבון או כל דבר רטוב אחר. ניתן להבריש בעדינות במברשת מיוחדת בלבד.
3. נעלי עור – ניתן להשתמש בחומרי ניקוי ייעודיים כמו ווקס ואחרים, מומלץ להתייעץ איתנו לפני השימוש. אין להרטיב את העור בכל מקרה.
כן, לשופרא יש 17 סניפים ברחבי הארץ, כאן ניתן לצפות ברשימת הסניפים ולאתר את הסניף הקרוב.
משתמשים רשומים יכולים לעדכן את הפרטים האישיים שלהם – לשנות או להוסיף כתובת, מספר טלפון וכו'. בכדי לעשות זאת יש להתחבר לאתר ולאחר מכן לגשת ל"חשבון שלי", שמופיע מתחת לשם המשתמש שלך.
*חשוב! המלאי המוצג בחנויות שלנו מדויק ואמין, אך מתעדכן בזמן אמת ועלול להשתנות.
כדי להבטיח צבע ו/או מידה מומלץ להזמין אונליין - ולבחור באיסוף עצמי מחנות קרובה או במשלוח חינם עד הבית.
אם הפריט קיים בחנות בלבד (ללא מלאי באתר) נוכל לשמור אותו, בתשלום מראש. האיסוף יהיה מהחנות הנבחרת ולא במשלוח הביתה (צרו קשר )
איזה כיף שהצטרפת אלינו!
בקרוב אצלך - הנחות,
מבצעים וחיבוקים.
רגע, לא נפגשנו כבר?
תעודת הזהות כבר
רשומה אצלנו באתר -
להמשך ההרשמה אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו בעמוד צור קשר או בטלפון 03-5621235
אופס המלאי למוצר זה נמוך מהכמות המבוקשת.
כדאי להציץ בסל הקניות שלך, כנראה שהמוצר שכל כך אהבת כבר שם.